Arkadaşlar geçen ay adetimden sonra rahim filmi çekildim. 2 gün lekelenmem oldu. Sonrasında ovulasyon takibi yaptım ve yumurtlamam 9 Mayıs’tı. Bir haftadır bel ve kasık ağrım var ama adet olmadım. 22 Mayısta kan verdim betahcg 0.100 çıktı. Gebelik olsaydi kanda çıkardı diye düşündüm ve sonrasında umutlanmadım ama hala regl olmadım. Rahim filminden dolayı mı sizce?