Merhaba hanımlar 21 haftalığım bir defa özele 5 defa de Bilkent şehir hastanesine muayene ye gittim ve Bilkent tabiri caizse gittiğime bin pisman etti bilerek bir kaç farklı doktor seçtim ama hepsi sanki karşısında düşmanı varmış gibi hadsiz yorumlara ve tavırlara maruz bıraktı beni o yüzden ivedi olarak hastane ve doktor arayışındayım devlet Hastanesi’nde önerebileceğiniz doktor var mı memnun kaldığınız? Bir kaç yorum okudum ama çoğu erkek doktordu mümkünse kadın doktor olsun nolur. O kadar saçma sapan tavırlara maruz kaldım ki asla duygusal bı insan değilimdir ama her hastane randevumdan eve hüngür hüngür ağlayarak dönmekten bunaldım cidden. Önerilerinizi bekliyorum.