gayesblog Park yatak almak istiyorum. 1.5-2 yaşına kadar kullanabileceği.. Sağlam olsun ve biraz sallansın istiyorum hangisini önerirsiniz ya da önermezsiniz. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
FyA gayesblog biz prego elips aldık bakalım kullanıcaz nasıl olucak yalnız bizimki piyasaya göre pahalıydı ben ahsap istiyodum son dk buna karr verdik ama daha uygunlarıda var tabi
gayesblog nilmom55 evet ya bende çok kararsızım. Sağlam da olsun istiyorum anne yanı gibi kenarı açılanlardan istiyorum ama marka karar veremedim 🥺🥺🥺 sürekli beşik değiştirmek de maliyet açısından zor ve gereksiz geliyor açıkçası
Hamzakerem Ben Kraft tercih ettim henüz kullanmadım ama sağlam güzel görünüyor hem sallanır hem kenarı açılıp anne yanı olarak sabitleniyor