ESntrk Kızlar bişey sorcam yardım edin lütfen fetal dna sonucum çıktı kızmış çok mutlu oldum fakat ultrason görüntülerini inceledim nubu baya dik duruyor bi şüphelendim fetal doğrudur heralde demi?