GuzelMelegimm Mugey neden böyle isimler düşünüyorsunuz ki? Evladınıza en özel en güzel isimleri düşünmelisiniz. Batı falan ya da uzay. Pek anlamlı değil
bahocum Mugey ata ismi aslında çok güzel ama ata ve batı birlikte seslenince biraz garip duruyor. Diğer şıkta da evren güzel ama uzay hoşuma gitmedi. Hiç bir seçeneği seçemedim o yüzden 🥲 ata veya evren’in yanına başka isim olursa belki