Bsnrarslan75 iki hafta yani 27 itibari ile daha net ve sert şekilde hissediyorsun hatta bazen öyle bir vuruyor ki kaburgada vajinada geçmesi zaman alan acılar oluyor ama sıklıkla gece yatarken oluyor birde her bebek her gebelik çok farklı kimseyle hamileliğinizi kıyaslamayın bu psikolojik olarak da yoruyor sizi yani hepimizi doktorun düzenli olarak gittiğinde bir sorun görmüyorsa sende daha rahat olmaya çalış inan çok riskli bir gebelik geçiren biri olarak söylüyorum psikoloji çok önemli sen stres yaptıkçada o hareket etmez senden çok etkileniyor annesi meleğine sağlıkla kavuş 🤲