Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu normal doğum yaptım spiral taktırıcam 42. gün taktırmam gerektiğini söyledi ebe haftasonuna ve bayrama denk geliyor 2. bebeğim bu 1. de 40 gün oldu kanamam bitmişti spiralde kanama devam ederken taktırmamız gerekiyormuş 40 gün öncesinde taktıran varmı veya takılıyormu bilgisi olan yazabilirmi ?