Birmelekanness canım benim de 16 haftadan beri ağrım var hareket ettikçe daha çok şiddetleniyor. Doktoruma sordum o da bana krampların bundan sonra normal olabiliceğini söyledi.. 19 haftama giriyorum malesef hiç geçmedi magnezyum iyi geliyor diyolar ama o henüz bana iyi gelmedi sen doktorunla görüş gerekirse magnezyum iste