Merhaba ben geçen ay ilk tedavim olarak gonalf 450 iğne kullandım 75 dozunu 2 yumurtam oldu 19,20 çatlatma iğnesi oldum tutmadı adetimle birlikte doktorum letu verdi ve bir tane içmemi söyledi anlam veremediğim niye tekrar ilaç verdi ayrıyeten muayenede yani adetli iken bu sefer ki yumurtaların boyu daha iyi dedi ben de acaba büyür mü diye düşünüyorum iğne ile o kadar büyümüşken hap ile büyür mü ki ben de Pko var her ay adet olurum boyum 160 kilom 62 eşimin değerleri gayet iyi ilk denemede niye tutmadı ya da ikincisi tutar mı ki lütfen bilgisi olan yazsın ?