bebegimedairr ben odasina Montessori karyola aldım, yaklasik bir yasina kadar filan da bizim odamızda uyur diye düşünüyorum, anne yani park yatak aldım onun için de. Ben park beşiği prego aldim, içinin yatağını ise ortopedik olduğu için Kraft. Genelde anne yanına park beşik önerilmişti bana çünkü, ama tabi henüz kullanmadık, bakalım inşallah rahat olur 😅