Cansuavdar 36. Haftadayım aynı sorun bende de var eşim sürekli ovalıyor sırtımı birazda olsa rahatlıyorum 🙄🙄
Mervece30 37 ye girdik 4 gündür uyku yok Sırt bel kalça ağrısı ölücemm Sıcak su torbasıyla geziyorum hiçbişey etki etmiyor
poyrazeylul yamacinannesi ay aynı sorun bendede var çatı kemiğim ayağa kalktgmda cok batıyor acıyor🤦🏻♀️😌
Ozge11 yamacinannesi canım doktoruna sordun mu hiç . Benim de fena halde bi çatı ağrım var son kontrolümde normal demişti.
Ozge11 poyrazeylul ayağa kalktığımda düşecek gibi oluyorum acıdan.gece yatakta zaten inleyerek dönüyorum.Acaba neden bu kadar çatı ağrımız var
zeynepfth benim ntsde sancim cikiyodu serum verikdi simdi korkuyorum erken dogar die sirt agrisi bugun beni benden aldi olucem bide kusmam basladi iki günüdr
poyrazeylul Ozge11 evet cnm sordm geçen perşembe kontrl. vardı herşey normal dedi üç kiloya yakın bebek taşıysn dedi ağrı olck dedi okdr 39 hfta alıck 25 ocakta kısmtse☺️
poyrazeylul evet cnm sordm geçen perşembe kontrl. vardı herşey normal dedi üç kiloya yakın bebek taşıysn dedi ağrı olck dedi okdr 39 hfta alıck 25 ocakta kısmtse☺️