Esfd 40ım bittikten sonra kanamam bitti. 11 gün sonra tekrar adet gibi yoğun kanamam başladı bu normal midir
Ebrusisli Esfd normal canım benim ilk 3 ay 15 20 gün arayla kırkından sonra kanamalarım oldu arkadaşım 40 ı çıkınca 1 hafta sonra adet gördü yani kişi ve bünyeye göre değişir ama normal bir durum 🌺