-angel34 biz Dr la görüşmeye gittiğimizde yaşımızda var buarada , tek istediğimizi söyledik oda çok nadir bir çifte ikiz olmaması için ikna etmekle ugrasmayacagim dedi, benimle aynı fikirdeydi Dr ,mesleğimden dolayı da biliyorum ki çok riskli erken doğum riski , gelişimsel gerilikler problemler , cerebral palsili olma ihtimalleri yüksek oluyor, oyuzden biz tek tutunduğuna.sevindik, embriyo kalitemiz çok iyi olmadığı için ve dondurulmaya elverişli olmadığından çift koyuyorum dedi transfer anında öğrendim ben🙈