Deletedmon_98 Kızlar selam kimyasal gebelik değeri max kaça kadar yükselir ? Değeri yüksek olup kimyasal gebelik yaşayan var mı ?
_Mother_ Deletedmon_98 ben en son 399.75 değer gördüm 1 hafta sonra kese görünmeyince tekrar kan verdim 111 e düşmüştü bende bilinenin aksine kanama olmadı sadece
Minnakbiri Deletedmon_98 benim 1900 e kadar çıkmıştı ve hep 2 kat çıktı hiç az olmamıştı iki gün sonra birden 300 e düşmüştü ama kimyasaldan sonra sağlıklı olma olasılığı daha yüksek korkutmayın kendinizi
Haticeburak06 Deletedmon_98 yani sürekli kan tahlili verecek bi durumda değildim. Ama hatırladığım kadarıyla 56 çıkmıştı beta.2 gün sonrada pıhtılı yoğun koyu renkte kanamam oldu 2 hafta boyunca
Deletedmon_98 _Mother_ çok geçmiş olsun benimde bir kimyasaloö var 41in üzerine çıkmadı , şimdi tekrar hamileyim sonuç iyi çıktı ama hastanenin tam değer aralığı olmadığı için Salı günün beklemek zorundayım:(
Deletedmon_98 Minnakbiri Allah korusun eğer olursa ikinci kimyasalın olucak o yüzden bir korkuyorum doğal olarak 🥹
Minnakbiri Deletedmon_98 Korkmayın ben şu anki gebeliğimi 25 ile öğrendim hep korku vardı içimde 10 hafta olmak üzereyiz bi sorun yok çok şükür stres yapmayın