12 haftalik hamileyim cuma günü kahverengi akıntı oldu sonra doktoru aradın endişelenecek bi durum yok dedi ama yinede muayeneye gittim hersey yolunda dedi ama devam ediyor çok az nokta kadar lekeleme yada peçeteye çok az bulaşma oluyor böyle bisey yaşayan var mi