Premsess3 Haftadan itibaren normal doğum için ne gibi egzersizler yapmaya başladınııız veya bitki çayı ne içilir rezene duyuyorum bu ara , aranızda içen varmı rezene çayı ? doğumu kolaylaştırıcı ne yapılabilir kısacası kızlaar 🥰
Aysegul166 Premsess3 ördek türüyüşümü yengeç yürüyüşümü artık her ne yürüyüşüyse ayaklarım acıyana kadar kapıyorum 😂 spuat yapıyorum sıcak suya oturuyorum tüm tuşlara basıyorum yani 😂
Haticeburak06 Premsess3 ben 36dan beri adaçayı içiyorum.açılma yapıyomuş.2 3cm açılmam var ama gelişme yok😂
Badgirl_ 36+5 de benim henüz hiç bisey yapmiyorum kızımda çok uğraşmıştım 40+5 de doğdu bunda akışa bıraktım geç gelecekse beni strese sokmasın 😁😁
Premsess3 Ördek yürüyüşüne bugün başladım bende, geç mi kaldım diye korkuyorum ya normal yürüyüşten başka bişey yapmıyorum 🥲
Haticeburak06 Premsess3 yani sorarsanız daha iyi olur.sabah akşam içiyorum 39 haftalığım. 36da günde 1 kere içiyodum artırdım