20 gün önce normal doğum yaptım 1 cm kadar bi dikişim var. Acı hissetmiyorum ancak peçeteyle sildiğimde kan görüyorum böyle bişey yaşayan var mı? Doktora gitmeye korkuyorum ilk 1 hafta çok kötü geçti dikişler çok canımı yaktı her gün acıdan ağlıyordum yine aynı şeyi yaşamak istemiyorum. Şuan az bişey kanıyor normal mi bu?