cebellato Kızlar merhabalar ovitrellenin 13., aşılamanın 12. Günündeyim. Erken gebelik testim negatif dün minik iki damla 🩸 geldi sildiğimde, acaba negatif mi bu kadarcık lekelenme yerleşme olabilir mi ne zaman tekrar test yapmalıyım😞
Goncatosko cebellato moral bozmayın henüz netleşmemiş olabilir,inşallah hakkınızda hayırlısı olur 🙏🏼 ben de 9. Gündeyim aşılamanın dün idrardan sıfırlandı iğne beklemedeyim bakalım
cebellato cebellato Goncatosko böyle göstereyim kusura bakmayın lütfen bilemiyorum böyle acaba yerleşme olur mu çok çok az geldi sonra kesildi😞
Goncatosko cebellato yerleşme olabilir sonrasında yükselir belki aşılamadan değil ilişkiden olmuştur, kısmet inşallah tez zamanda olur 🙏🏼
Goncatosko cebellato 2 klomenle oldu tutmadı şimdi gonalf 2 yumurta oldu bakalım olmazsa tekrar aşılama olacak sizin kaçıncı
cebellato Goncatosko inşallah sizinde benim de isteyen herkesin de sağlıkla olur🙏🏻 bakalım üç güne adet olmazsam bir kan testi yapıyım