Tatligebe canım onun havası alınmıyor ki boşu boşuna uğraşma hiç bir kereden bir şey olmaz bir daha almaya çalışma etini tut ilacı yavaş yavaş enjekte et sonrada üzerine filan bastırma hiç çıkar iğneyi elleme hiç morarmasın bu arada ben oksapar da cleaksan da enox da kullandım hepsi aynı sadece enoxu yapması daha kolay ve iğne ucu çok kolay atıyor o yüzden morarma olmuyor pek Allah yardımcın olsun 🤲🏽