Bihterrr Kızlar 20+4 haftalığım iki gündür göbeğim küçüldü yumuşaklaştı gibi göbek deliğimin etrafındada böyle çok hafif acı var ve bugün bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Zaten daha yeni hissetmeye başladım ama normal mi??
Fatma-ylmz Bihterrr merhaba bir sıkıntı yaşadınız mı Şuan da ben de aynı durumdayım nolur yardımcı olun
Fatma-ylmz Bihterrr normal de hiç böyle bir yumuşamayla karşılaşmadım ve şöyle bir durum da var daha hiç hissetmedim bebeği o yüzden bir şey mi oldu diye endişelendim 22+5 şim ben de
Bihterrr Fatma-ylmz 24 haftaya kadar ilk gebeliklerde hissedilmemesi normal yumuşamaya da takılma ben artık çok güçlü hareketlerini falan hissediyorum ama mesela daha bu sabah karnım yumuşak küçülmüş gibiydi aşağı indi diye korktum hatta ama gece yine her zamanki gibiydi. Sanırım bebeğin duruşu etkiliyor
Fatma-ylmz Bihterrr hımm anladım çok teşekkür ediyorum içim rahatladı yine, doktorum da 26. Haftaya kadar hissetmemek normal dedi
Bihterrr Fatma-ylmz 26da olabilir benim 24 diye aklımda kaldı da herkese göre değişiyor o konuda kendini kimseyle kıyaslama boşuna üzülme
Naimednmz Bende de aynı karnım yumuşuyor küçülüyor. Bir kaybım var o yüzden korkuyorum. Hareketlerini 1 gün hissediyorsam diğer gün hissetmiyorum.