Hulyasener35 Geçtiğimiz hafta içi kontrole gittiğimde bebeğin karnında kist var dendi bebek küçük olduğu için hangi organdan olduğunu çözemedikler takibe alıcaklarını söylediler hiç yakınlarından duyan var mı böyle birşey
Hulyasener35 Şuan 13+2 bebeğin eşinden parça alıcaklardı alamadılar bebeğin bulunduğu yere ulaşmak sıkıntıymış benim bağırsağımı derebilirler diye iptal ettiler bebeğin kalbide durabilir karnında 10 günde bir gel dediler kafam Allak bullak