Kızlar bebeğim 13 günlük,ilk doğduğu gün hemşire meme ucumun küçük olduğunu söyledi ve silikon uç taktı göğsüme bebeğim öyle emmeye başladı.Ama çevrem de herkes yok silikonla verme vs vs diye söylemdi.6 günlükken sarılıktan dolayı fototerapi aldık.Sarılık oldu yavrumda,hastaneden çıktıktan sonra da danışmanlık aldım silikon ucu bırakmak için.Eve gelen kadın anında göğsüme tutturdu bebeği,bende o varken normal göğsümü verdim bebeğim öyle emdi.Kadın gittikten sonra resmen facia yaşadım yine bebeğim almadı göğsümü ağla ağla mahvoldu.Danışmanda sakinleştirip hep tekrar denememi söyledi,1-2 saat neredeyse uğraştım çocuğum ahlamakran sesi kısıldı.Ben yine akşam denedim zar zor tuttu.Emdi ama emerken hep yine uyuya kaldı 3-4 tane çekip uyuya kaldı.Ertesi gün yine aynı hemen almadı vs vs.Sonuç olarak bebeğim denerken çok ağlıyo çok besleyenedim bile.Danışman kadın biberon da verme dedi,ama ben dinlemedim geceleri sağdıgımı verdim çünkü bebeğim halsizleşti artık,doysun diye biberonla verdim.Suan bilmiyorum bapıcam ne edicem.Silikon uç zor yani temizliği bakımı vs.Of bilmiyorum ama bebeğim göğsümü almıyor silikonsuz,çok ağlıyo ben de gerçekten dayanamıyorum.Sizce ne yapmalıyım silikonla devam mı edeyim hep biberonla olmuyor sağlığımda her seferinde çok cıkmıyor zaten 20 dakika sağdıgımsada 50 cc falan çıkıyo o da bebeğime yetiyo mu bilmiyorum.Sütüm var ama bebeğim almıyor silikonsuz.Korkuyorum sütüm kesillicek tamamen mama kullanacak diye.Çok ağlıyorum günlerdir aç kalıyo diye