AAselinannesi06 bende geçen hafta gittim bu hafta iş için çalışabilir raporu almam gerekiyordu 1 hazirandan sonraya randevu veriyor saçma bir şekilde çok sinir oldum cuma günü sabah erkenden gittim doktordan rica ettim kağıt verdi onunla sıra aldım ve raporumu alabildim. Yanii belirli hafta üzerinde olanlar için en azından randevu serbest olmalı. Şimdi 1 hazirandan sonra randevu alacağım ne zamana verirse. Nerden baksanız son kontrolümden sonra 3 4 hafta geçmiş olacak ki ben öyle gidebileceğim saçmalık başka bir şey değil