derler-anne canım çok sağ ol ya az çok bilgi edindim. Şimdi şöyle diyeyim ben farklı ilden gideceğim ilk muayene kendi doktorumda olacak ilaçlara burda başlayıp hazır aşamaya getirip Bülent hocada opu yapılacak dondurma işlemi yapar aynı zamanda birde çözdürme onun harici bize katil hücre tedavisi uygulayacak yani bağışıklık bastırma gibi bir yöntem ikimizde de problem yok tüp bebek denildi Bülent hocada ilk tedavimiz başarısız 1 tüp bebek 2 aşılama var farklı merkezde. Dondurma ücreti ne kadar ödediniz acaba ayrıca embriyo başına mıydı bu ücret bunu sormayı unuttum asistanına ki şöyle diyim tüp bebekte tüm asistanlar abartısız şişirilmiş ego dolu suratsız bunu biliyorum merkezin laboratuvar ve doktor dışında bir beklentim yok açıkçası . Ayrıca Rabbim yardımcınız olsun şuan tedavi sürecindemisiniz transfer oldunuz mu rica etsem hangi ilaçları kullandırdı tabii hastadan hastaya değişir de durum en azından fikrim olsun diye soruyorum bana yardımcı olursanız çok memnun olurum detaylı bilgi verseniz şuna şu kadar böyle gitti diye en azından kendimi hazırlardım