Alparslanmom__ tabiki çok zararlı bırakın hamileliği normal zamanda bile çok zararlı çamaşır suyu kokusu. İlla ki bebeğin elinde kolunda eksiklik olmayacak. Kullandım şu haftaya geldim kullandım doğurdum bişey yok yazmışlar ama zarar zaten uzuv kaybı yada gebelik kaybı olmuyor. Bebeğiniz büyüdüğünde hastalıklara daha açık olabilir, astım olma riski daha yüksek olabilir. Bazı hastalıkların riski artabilir detaylı yazmayayım şimdi. O yüzden bırakın hayatınızda 9 ay da eviniz temiz olmayıversin. Çamaşır suyu kullanmayınca da pissin demekte değil zaten. Ben hamile kalmadan önce de açıkçası çok nadir kullanırdım. Nefesimi tutup döküp hemen cam pencere açıp balkona çıkardım. Bebeğiniz temizlikten daha önemli.