Ummuhanyeslova İlk gebeliğimde uyanır uyanmaz mide bulantım oluyordu ama şimdi akşama doğru artan bir bulantım var aynı durumu yaşayan varmı normalmi 8+4
Yeldabanu Ummuhanyeslova 6 haftalığım bu sıralar başladı akşamları mide bulantım oluyor ve yediklerimden tiksiniyorum normalmi ya
Semavat Ummuhanyeslova evet benim sabah çok çok azdı hep gece uyuyamadan önce ağır bir mide bulantım oldu 😔 16-20 hafta anca geçti hala geceleri bulantılarım oluyor
Annemiolcamben Benim de öyleydi sabah çok olmuyordu akşamları artıyordu. dördüncü aydan sonra geçti çok şükür
elifdemir09 Benim de öyle 11. Haftadayım sabahları çiçek gibiyim öğleden sonea 5 gibi bi başlıyo bi daha Allah kerim
PinkyJelly Benim de öyle hiç sabah bulantım olmadı, ama geceleri felaket. 11.haftada rahatladım. Cinsiyeti de muhtemelen erkek dedi doktorum. Erkek bebişlerde gece bulantısı daha çok olur diye bir hurafe var😅
Defnemome PinkyJelly yalan ya benim kızım da gece oluyordu bunda da hem sabah hem gece ama cinsiyet bilmiyorum 😂
Mervee3108 Havvabektas Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alırsnz inşallah benmde benmde hep akşamları oluyor bulantm 10+5 im bn daha