Kızlar bir haftadır hastayım. Boğazım şiş. Burnum tıkalı. Gözlerimden çapak akıyordu. Şimdi sadece boğazım kaldı ama öğürmekten alamıyorum kendimi. Cuma günü nstde sancım çıkmıştı ama ben hiç bir şey hissetmiyordum. Şimdi cuma geceden beri hem çatı ağrısı hem de sancı hissediyorum. Dün gece sıcak su torbası ile yattım çok güzel uyudum ama sancılarım tekrarlıyor. İlk gebeliğim olduğu için pek anlamıyorum nasıl sayicagimi. Sizce ne zaman doktora gitmeliyim.