Ebuses Zeyneptekin1 evet belirtiymiş bende de ara ara oluyor çok araştırdım öyle anlayan arkadaş çok umarım bizimde o yüzdendir 🥰
1931 Zeyneptekin1 6.-7. Haftalarda başlıyor göğüs ucunda kaşıntı ama sadece hamilelikten dolayı olmayabilir
Zeyneptekin1 Ebuses gerçekten mi yaaa sol göğsümüzün kaşımtısından artık yara olacak sandım tam ucu kaşınıyor ve kaşıdıktan sonra çok ağrıyor
Ebuses Zeyneptekin1 evet ama tek başına belirti olmayabilir tabiki giydiğiniz çamaşır iyi gelmemiş de olabilir başka belirtiniz var mı? Bu arada insaAllah gebeliktendir diyeyim de yine🥰
Zeyneptekin1 Ebuses çamaşır her zamanki giydiğim ama aşırı bir kaşıntı var . Sağ yumurtalığım çok ağrıyor iğne batmış gibi birde adet sancısı gibi sancı gelip gidiyor kendimi sürekli aç hissediyorum ama akıntım çok az ve çatlatma iğnesinin bugün 6. Günü
Rumeysa-6161 Kizlsr benimde sorum var bat 3.6. Bugün felaket migde agrisi ve bulanti var buda belirti olabilirmi?
Ebuses Rumeysa-6161 evet belirti aslında ama her şeyi belirtiye yormak istemiyorum artık ben sonra adet oluverince insan çok üzülüyor ondan adetinizi bekleyin ♥️ bende yarını bekliyorum çok zor
1931 Zeyneptekin1 herhangi bi alerji yada iç çamaşırının sıkma gibi bi durumu yoksa kesinlikle hamilelik belirtisidir bence
Zeyneptekin1 1931 anladım inşallah öyledir ve kasık ağrımdan duramıyorum şimdi beni ikiye büküyor resmen neden olur bu özellikle idrardan sonra
1931 Zeyneptekin1 idrar yolları enfeksiyonundan oluyo genelde isterseniz acile bi gidin tüm tahlilleri detaylı yapıyolar bakıyolar