091022ma Mantar enjeksiyonu var diye doktorum travozol krem verdi dün gece sürdüm sabah çok fazla yeşil akıntım geldi normal mi acaba doktoruma sordum geri dönüş yapmadı daha burdan sormak istedim başına gelen vardır belki diye
yeniannna34 091022ma normal ben hamılelgım boyunca yaşadım 32 haftalık oldum hala daha geçmedi akıntılar da yeşil oluyor
Nergis281018 Ya bende de şişlik ve çok kaşınıyor ayın yedisinde kontrolüm var beklesem mi bişi olur mu bebeğe
091022ma Nergis281018 doktoruna yazma şansın varsa yaz sana fitil krem falan verir benimde kontrolüm ayın 8inde o zamana kadar bekleyemem diye yazdım 2 fitil bi krem söyledi al kullan dedi