Hulo2105 busragulll 5. Haftada başladım 14 te bıraktık. Tadı ve kokusu çok kötü her gece öğürerek içiyordum. Bırakınca o kadar mutlu oldum ki😂
gayesblog busragulll evet ben kullanıyorum çok memnunum içerik olarak da güzel. Tüm vitamin ve mineralleri barındırıyor
anneolmak_icin busragulll 10. Haftada başladım 20+3 günlüğüz hala içiyorum doğuma kadar dedi doktorum 😊
gizemvatanseverbal Bende 3 aydan itibaren doktorumun önerisi ile başladım. Kokusu beni rahatsız etmiyor, doğum sonrasında 3’e geçeceğiz. Tüm vitaminler olduğu için extra bir hap kullanmıyorum.
Aryaninannesiiii gizemvatanseverbal bana doktor elenatel 2ye ek devit 3 ve feramat demir hapı da gerdi. Eksikliğimde yok ama rutinmiş sanırım. Elenatel sizde kilo yaptı mı ?
gayesblog Aryaninannesiiii yani iştah açıyor olabilir vitaminlerden kaynaklı ama hiç böyle düşünmemiştim. Gebelikte kilo alındığı için elenatalden mi bilemiyorum
Rabiul Aryaninannesiiii hiç bu yönden düşünmedim. 14 kilo almışım 🙈 ama vitaminden dolayı olduğunu sanmıyorum
gizemvatanseverbal Aryaninannesiiii Malesef gebeliğimin 4.ayında gebelik şekeri çıktığı için diyet yaptım. Kilom kontrollü gitti, açıkçası anlayamadım :( Vereceğim yanıt sizi yanıltabilir
Busestl busragulll ben kullanıyorum 31. Haftadayım doğumdan sonra 3üne geçicem hamilelik öncesindede 9 ay kullandım elenatal1 bence kilo yapmıyor 51 kilo ile hamile kaldım 57 kiloyum
Busestl Aryaninannesiiii elenatal2 deyim zaten şuan onu kullanıyorum Hamilelik öncesi elenatal1 kullandım Şuan elenatal2 kullanıyorum Doğurunca elenatal3e geçicem
Busestl Aryaninannesiiii hayr gebelikten öncede kullandım 51 ile hamile kaldım 57 kiloyum 33. Haftadayım