Arkadaşlar lütfen bakarmisiniz.Doğumum bayrama denk geliyor sezeryan olacak ilki sezeryandı o yüzden planlı bu doğum.Fakat son 2-3 gündür üzerimde bı hafiflik var.Karnım filanda yumuşadı.Kanalami indi aceba.Dogum yakın mı demek 30′unda randevum var.Kac haftadır şiş geziyorum bı hafiflik gelince korkmadım değil