Yesimmm93 Kızlar 6 hafta 5 günlük hamileyim devamlı kasıklarım agrıyor doktora söylediğimde bol su iç diyor içiyorum yine aynı bir günüm ağrısız geçmedi benimle aynı durumda olan veya bilgi sahibi olan varmı acaba 🙏
Sabrszanne3535 Yesimmm93 kanama ve kahverengi akintinz yoksa kaşık ağrısı normal benimde olmuştu rahmin alışma suresiymis
Yesimmm93 Sabrszanne3535 yok birtek agrı ama oda korkutuyor insanı neden devamlı oluyor diye birde internetten araştırınca insan daha çok geriliyor 😢