zeyasya valla bekarken de vardı gebeliğimin başından beri de var ,3 litreden az su içmem çamaşırımı ütülerim, ilaç da kullandım geçmio yok yani. Kontrol altında olduğu sürece sorun yok dedi doktor. Sık idrar tahlili veriyorum takip edior doktorum. Bebeğimin gelişiminde bi problem yok çok şükür ama cidden can sıkıcı bi durum