Bende öyleydim beter bir durumdaydım eşimden nefret eder oldum 2 çocuk arkasında koşturup ev yemek derken. Merak etme geçiyor kayboluyor bir anda hormonlar maalesef çok etkiliyor bazı kadınları şimdi gayet iyi ve mutluyum🥰 tadını çıkarmaya çalış. Yürüyüş yap parka git açık havada dolaş çok iyi geliyor