Elif-ada- aynen canım 6 ay önce doğum yaptım ve kaybettim bebeğimi bidaha ne b3bek istedim ne bebek göremek taki nisanda günüm gecince acaba hamilemiyim felan dedim test yaptım pozitif çıktı biraz heycan sevinç vardi ama hazir hissetmiyorum sandim meğersem hazırmış ama kanda felan çıkmadı doktorum gec döllenme olabilir bekleyelim dedi 15 gün önce gene gittim bakıldı ne kanda ne ultrasonda cikmadi üzüldüm biraz hatta eşim doktor görmemiştir sen hamilesin dedi doktorum söktürücü verdi şuna onu kullanıyorum artık nasip olursa istiyoruz bakalım rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥰