Baranberen_33 Hanımlar merhaba 2 tane sezeryanim var 23 yaşındayım 46 kiloyum aynaya bakınca artık hiç mutlu olamıyorum giydiğim hicbirsey yakışmıyor dekort diye bir ilaç buldum doktoruma gidip danisicam daha önce kullanıp memnun kalan var mı
Yusbus Baranberen_33 kilo almak istiyorsan süt ceviz fındık badem bebe bisküvisi muz bunları blenderdan geçirip her öğlen tüketmen gerekiyor bende alamıyordum doktor önermişti şimdi 76 kiloyum veremiyorum 😂😂
6hilal_akin1 Baranberen_33 zestad kullanmanı tavsiye ederim ama uyku yapıyor ben bekarken o şekilde kilo aldım
nununundunyasi Baranberen_33 onun yerine yulaf kullanabilirsin. Dekort kısa vadede seni sisirir yani ödem yapar, kilo değil. Bıraktığın gibi eski haline dönersin, böbreklerinde bıraktığı hasar da cabası
Yusbus Baranberen_33 aa sana yaramamış o zaman canım bi uzman diyetisyen eşliğinde öğünlerini hazırlayıp yesen belki takviye edici şeyler verir bende çok çektim ilk evlendiğim zaman 19 yaşımda 37 kiloydum gelinlik bile bulamadım üstüme diktirmek zorunda kaldım sonra bir sene içinde 45 kilo oldum sonra istemsizce çok yememe rağmen yine 40a düştüm anlam verememiştim şimdi 5 yıllık evliyim 80i gördüm veremiyorum balık yağı takviye edici ilaçlar falan kullanmıştım baya kilo aldırdı metabolizmamı yavaşlatmış veremiyorum bende vermek için birşeyler araştırıyorum 😂