Hafide Merhaba arkadaşlar 6+4 haftalık hamileyim düşük riskim var ne yapmalıyım benimle aynı durumda olanlar var mı ###
Birbebekk Hafide düşük riski her hamilelikte vardır dikkat edin ağır kaldırmayın doktorunuzun dediklerine uyun yeterli
Zeynepbagci1 Benimde 6+4 ve bugün kanamam oldu. Doktorum düşüğü önlemesi için iğne ve fitil verdi. 48 saat sonra tekrar kontrolüm var. İlk gebeliğimdi çok üzülüyorum