Kızlara ben 3 gündür femara ilacı kullanıyorum 1-2 kere daha post açmıştım zaten size sorum şu
3 gündür ilacı kullanıyorum eşimle ilişkiye girsem sorun olur mu doktorum ilişkiye gir yada girme diye bişey demedi bende çok kararsız kaldım ne yapmalıyım