niyetimkalpkirmamak gecen persembe sabah ben de oldum. Tam ise gidecektim ve asiri ucunda kaldi resmen. Canimi yakiyordu. Doktora mesaj attim sakın zorlama dedi. Evde lavman vardı yapayim mi lavman dedim. Yap bir sey olmaz dedi. Hepsini yapmadim sadece azicik ucuna kadar sıktım 15 20 ml kadar anca sıkmışımdır. 5 dk sonra tuvaletimi yapip ise gittim 😂 26. Haftaya gircez yarin. Bu kadar acik acik yazdim ama affedin