Merhaba sevgili anneler 2 gün önce kontrolde nst sonucu ve ultrasonda bebeğimde kordon dolonması göründü. Doktorum en geç 38 haftaya kadar sezaryene alması gerektiğini söyledi. Şuan riskli bir durum görünmediğini söyledi. 1 hafta sonraya kontrol verdi eğer yine nst de ve ultrasonda kalp atışında azalma görürse her duruma karşı hazırlıklı gelmem gerektiğini söyledi.(ameliyata almak için). Aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı ? Tecrübelerini paylaşmasını istiyorum. Aslında doktorum,bebeğin gelişimiyle ilgili bir sıkıntı olmadığını söyledi fakat 38 haftadan erken alınırsa nasıl olacağı konusunda biraz tedirginim..