Ozgesari Saçlarımı hiç boyamadım hamilelik boyunda ama bembeyaz oldular artık doğuma da böyle girmek istemiyırum fotograf çekilicez diye sizce ne yapmalıyım :(
Gaye1402_ Ozgesari saç boyasının bilimsel bi açıklaması yok bende çok araştırdım 34 haftadayım ve dipten boyattım çok şükür hiç bişey olmadı
gunaysnglu Ozgesari bende aynı durumdaydım canım, doğumuma 5 gün kaldı bende cuma günü boyattım dayanamayıp
Caglab Ozgesari benim doktorum saç boyatabilirsin demişti.siz de yine de doktorunuza danışın isterseniz.
Ozgesari Caglab doktorum 1 gün önce diyor boyat diye 1 gün önce de nasıl boyatayım ya :( yoksa yasak dedi off ama dayanamıyorum iyice beyazladı