Hiç bir şey olmaz. Folikasit otizme sebep olmaz. Otizim genetik bir hastalık. Pudmedi türkçe yapıp okuyabilirsiniz. Ben de hem demir ilacımında hem de ocean mummyde folik asit görünce korktum. Ama sıkıntı olmuyormuş, fazlası idrarla atılır dedi doktor. Aşı, ilaç karşıtlarının uydurmaları işte. Ayrıca folik asit sadece vitaminlerde yok yediğimiz şeylerde de var onlar da mı otizim yapıyor 😂😂
Emin olun çocukların eline verilen evde açılan televizyon folik aistten yüz kat daha fazla otizme sebep olur. Yapılan araştırmaları okudum ikizlerde kardeşlerde cidden otizm oranı çok daha fazla çıkıyor. Şuan olarak yüzde 70 genetik olduğu kanıtlanmış, yüzde 30 da genetiği ortaya çıkaran çevresel faktör