Beybyi üzülme bende senin gibi test yapıyordum ve kan testi bile verdim o kadar testi aldım ki eczane bedava bile verdi sonra bende adet oldum ve tam 1 ama y sonra hamile kaldım 9 haftalık hamileyim düşük riskim vardı ama inşallah bişe olmaz yarn kontrol var