Merhaba benim ilk gebeliğim de ilk değerim 13 idi ikinci 57 oldu kimse bana sağlıklı sağlıksız demedi acile gittim kese sorunlu dedi inanmadım polikinliğw gittim herşey iyi dedi güzeldi duydum kalp atışını ama 8+5 de kalbi durdu kürtaj oldum. Şuan tekrar gebeyim çok da endişeleniyorum. Allah hepimize çocuklarımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin. Sana tavsiyem canım özele git bu süreçte bana yine devlet hastanesi yanıltma yaptı özele gittim güzelce izah ettiler. İnşallah Rabbim seni korktuğuna uğratmaz. Kulun kula duası şifa olur inşallah