Çok acı çekiyorum pazartesi kürtaj ile alacaklar onu. Hala içimde diye yediklerime dikkat ediyorum ağrı kesici falan kullanmıyorum benden yana zarar görsün istemiyorum ölmüş olsa bile. Nasıl geçecek bu acı nasıl atlatcam. Ya tekrar hamile kalmazsam, ya kalırsam gene aynısı başıma gelirse diye düşünmeden edemiyorum. Bebeğimi çok özledim, onunla sohbet etmeyi çok özledim. 😔 Başına aynı şey gelmiş olanlar, nasıl atlattınız Allah aşkına bi şey deyin. Eşim ben etkilenmiyim diye aldığımız eşyaları toplayıp sakladı, instagram keşfetimi silip duruyor ben bebek görmeyeyim de etkilenmeyeyim diye. 😔