arkadaşlar regl tarihime göre 7+6 ilk öğrendiğimde 5 haftalıktım baya belirti vardı kramp mide bulantısı adet olucalmş gibi sancı ateş yükselmesi felan ama on gündür bu belirtiler yok geçen hafta doktora gittiğimde bebek kesede görünmüyor demişti belirti hissetmemem normmi bulantıların olması lazım diyolar ama bulantm yok sadece diş fırçalarken bulantı oluyor folik asit ve demir depo için ilaç kullanıyorm acaba onlardan kaynaklı mı belirti olmuyor?