Lilamorr06 Merhaba kızlar İzmire tayininde çıktı. Oraya gidecek olan yada orada yaşayan varsa bilgi alabilir miyim. Özellikle ödemiş ve çevresi olursa çok sevinirim :))
Zynp12 Lilamorr06 öncelikle mrb hoşgeldiniz geleceksiniz. Bizde tayin nedeniyle 4 yıl olacak burdayiz torbalida. Sormak istediginiz ne var sorun yardımcı olayım bildiğim kadarıyla
huzunluponcik Lilamorr06 arkadaşım orda her yer aynımı bilmiyorum ama kaydırma orası eşi sürekli Hakkari Şırnak gibi yerlere 4 /5 aylık görevlere gidiyor bazende evine dönüp orda çalışıyor belli bir süre sonra tekrar göreve gidiyor
Lilamorr06 huzunluponcik sizin dediğiniz yer Bornova olabilir. Sirnaktan gidiyoruz zaten 😂 umarım öyle olmaz
huzunluponcik Lilamorr06 evet ordalar şuanda ama diğer ilçeler farklı olabilir insallah güzel yerine denk gelirsiniz🤲🏻
Lilamorr06 Zynp12 teşekkür ederim:) büyük ihtimalle ödemiş taraflarında olacağız ev kira durumu nedir bilginiz var mı
Zynp12 Lilamorr06 ödemiş tarafini pek bilmiyorum . Ama genel olarak.izmirde kiralar biraz uçuk. Ulaşım olarak izbanla kolaylıkla istenilen yere ulaşılabiliyor. Jandarma falan mı polis mi ne olarak tayin gordunuz