sutlukahve_ Belirti olarak ne yaşıyorsunuz bende sadece göğüs hassasiyeti var kasik ağrısı neredeyse geçti diyebilirim çok nadir oluyor
Rmysa11 sutlukahve_ 6+2 hiç belirtim yok kap atışını duyduk Tek göğüs hassasiyeti miğde bulantısı nezaman başlar bilmiyorum ama doktor başlaması iyi bişey dedi
sutlukahve_ Rmysa11 bende de yok mide bulantısı fln bazen unutuyorum hamileliği yarın kan vercem son regle göre 6+1 perşembe de doktora gidicem inşallah bende duyabilirim
numix Rmysa11 Neden iyi olsun ki benim hamileliğimin başından beri hiç belirtim yok ve bebek de gayet sağlıklı. Her hamile belirti yaşayacak diye bir şey yok
Rmysa11 sutlukahve_ ver bakalım belki geç döllenmedir bazen öğle olabiliyormuş ben 4 haftada kese gördük çok şükür 6.0 da da kalp atışını duyduk ama yarın bir daha kontürlüm var
Rmysa11 numix ben progetoron kan sulandırıcı coraspirin falan kullanırım Normalde hormon artıkça göstermesi gerekmiş kendini inşallah böyle giderde tabiki her vücut Farklı inşallah benimde olmaz
Rmysa11 numix bebeğinin cisiyetini öğrendin mi canım benim ilki kız rahmime düştüğü an başlamıştı bulantım çok kötü doğuma kadar ilaç içmiştim prilam diye
sutlukahve_ Rmysa11 sen çok erken görmüşsün maşallah ben de geç döllenme olduğunu düşünüyorum inşallah hayırlı sağlıklı bi şekilde kucağıma alırım 🌸
Rmysa11 sutlukahve_ inşallah canım alırsın hiç merak etme 🌺 daha çok etken 8 haftaya kadar yolu var hiç kendini stres yapma
sutlukahve_ Rmysa11 stres yapmamaya çalışıyorum ama daha önce bir dusugum var o yüzden ister istemez biraz tedirgin oluyorum
Rmysa11 sutlukahve_ yok canım inşallah olmaz kan değerlerin yüksek çıkar doktor kontrol altına alır benimde öğle 2 kimyasal gebelik yaşadım şuan tutu doktor verdiği ilaçlar gayet iyi geldi
numix Rmysa11 Doktor 2 hafta önce tahminde bulundu ama ben bilmiyorum kağıda yazdı. Çarşamba tekrar gidicez netleştirmek için.
sutlukahve_ Rmysa11 inşallah canım progestoron başlıyor sanırım o yüzden bian önce gitmek istiyorum doktora 😅