Edayusufdoruk Anneler destek olun yanimda olun 3 gundur kötüyüm kiz bebeğim var ayin 28 de 2 aylik olcaz ve kalca gelisim geriligi var dedi doktor direk bize boncuklu bir abarat var ondan takildi bunu yaşayan annelerimiz bana destek olun
zeyd123 Edayusufdoruk genelde kız bebeklerinde oluyor kalça geriliği , bir yakınımda görmüştüm bir aparat takıyorlar uyurken çıkarıyorsun şu an 1 yaşında sanırım bayadır takmıyor ve gayet sağlıklı