Ea_aylms6 Kızlar normalde devlete gidiyor ama bebeğimin yüzünün renkli bir şekilde ultrason fotoğrafı almak istiyorum. Bazı yerlerde net çıkmıyormuş sanırım. bebeğinin Yüzünü renkli çeken Önerebileceğiniz hastane var mı ? Çok uçuk fiyat olmazsa iyi olur🥰
Enfal_06 Ea_aylms6 medical park hastanesi net görüntü veriyor Gülenay gençosmanoğluna gitmiştim ben demeden renkli ultrason görüntüsü verdi muyane ücreti 2 bin gibi bişeydi
-irem123- Ea_aylms6 Muane ücreti ödemeniz gerekiyor en uygun bildiğim kadarıyla a life Oscar hoca var nen ona gidiyorum muane ücreti 690 lira
ZeynepDuru17 Ea_aylms6 şehir olarak belirtirseniz daha faydalı olabilir şimdi ben söylesem şehir farklılığından dolayı olmaya bilir die düşünüyorum ama yinede söyleyim Ankara eğitim araştırma hastanesi
myavocado Ea_aylms6 bildiğim Ankara Çukurambar koru da 24 saat kadın doğum var. Çoğu özel hastanede yok malesef pazar günü bulamazsınız.
Kbrakrdnz Ea_aylms6 ayşegül öksüzoğluma gidiyorum ben fakat süleyman erçoban diye acil doktorları var ona da gittim benim doktorumla odaları aynı zaten bugün de vardır heralde arayabilirsiniz
bktsno Kbrakrdnz merhaba doğumunuz gerçekleşti mi acaba? Ben de Ayşegül hocaya gidiyorum. Sezeryan yanlısı mı sizce?
Enfal_06 Ea_aylms6 hayır renkli ultrason istediğimi söylemedim canım bebekte ufak bi sıkıntı çıkmıştı Perintolji doktoruydu kendisi hem renkli ultrason hem de detaylı ultrasyona bakan bi doktor du ben hiç söylemedim renkli ultrasonla ilgili bişey kendisi renkli ultrasonla baktı ve verdi
Ea_aylms6 Enfal_06 aa tamam bizde yüzünün gözüktüğü bir fotoğraf olsun elimizde dedik merak ettik😂 devlette hep siyah beyaz olunca anlaşılmıyor teşekkür ederim
Enfal_06 Ea_aylms6 evet canım doktor genelde de veriyormuş çıkan tüm hastalarına renkli ultrason görüntüsü vermişti inşallah sizede verir isteyin de tabi unutabilir sonuçta bende vermesini beklemiyordum 😂 siyah beyaz görüntülere alışmıştık şaşırdık ve çok sevindik onun dışında elimizde yok başka rica ederim canım
kubrabayraktarr Momyyzz a life hastanesinde takipliyim filiz hanım oraya geliyor bende yaptırdım kendisine çok memnun kaldım gerçekten